دیدگاه شما

دهنگ


شما همشهريان محترم مي توانيد در اين قسمت نظرات و پيشنهادات خود را در امر شرایط واگذاري زمين،مطرح نماييد.ما راهكارهاي شما همشهريان را جمع بندي كرده و در نظرسنجی بار دیگر رای گیری می نماییم سپس آن را به سمع و نظر مسئولين مربوطه مي رسانيم.
از دیدگاه شما جوانان و فرزندان ما براي برخورداري از زمين،بايست داراي چه شرايطي باشند؟


 در ضمن در نظر سنجي جديد ما نيز(كه در همين خصوص است)شركت نماييد.
 



نظرات شما عزیزان:

بدلان
ساعت14:42---28 مهر 1391
همشهریان سلام علیکم
امروز بنده به برخی از دلایل برکناری آقای هاشمی اشاره ای خواهم داشت:
1. بی طرفی ایشان در مساعل روستا. (با وجود محافظه کار بودنشان از مرتضوی در همه امور حمایت نمی کردند)
2. عدم همکاری ایشان در تبانیهای شورا در امورات مختلف. مثلا خرابکاری در روستا جهت تخریب اشخاص
3. نسبت فامیلی ایشان با برخی افراد که ناخوشایند شورا هستند.
4. از ابتدای ورود بهروزی به عنوان منشی و یا دبیر به دهیاری ایشان در فکر تخریب هاشمی و گرفتن سمت ایشان بود. (مراجعه به حافظه خود و مرور خاطرات)
5. نا توانی در پاسخگوییی هاشمی نسبت به مردم به دلایل خاص خود. که موجب خسته شدن آقای هاشمی شده بود.
و ....



بدلان
ساعت14:27---28 مهر 1391
با سلام. مدتها بود انتظار این را می کشیدم که مردم روستا در برابر اتفاقات روستا واکنش نشان دهد. الحمدلله که در این مسیر کامهایی برداشته شده است. ولی تا تنها تا زمانی انتقاد میکنیم که دیگران نمی دونند کی هستیم، این خیلی ارزشمند نیست. بیایید رو در روی ظالم از مظلوم حمایت کنیم. و نه با اسم مستعار و در خفا. مگر از کی می ترسید. غیر از ترس از خدا نباید از کسی ترسید
پاسخ: سلام... همشهری محترم،اعتقاد ما بر این است که روستا نیاز وافری به داشتن وبلاگ داشته است.به همین منظور این وبلاگ بدون جانبداری از فردی راه اندازی شده است.


دانش آموز قدیم
ساعت18:36---1 مهر 1391
من از این فرصت میخوام به بهونه روز شروع مدارس و اول مهر از تعدادی از معلمان و مدیرانی که برای من زحمت کشیدن تشکر کنم، جناب آقایون، محمدرشید مرتضوی، سیدعبدالحسین قتالی، محمدنور محمدی، احمد پورمحمد، عبدالصمد محمودی، محمدرسول مظفری، محمدطیب هاشمی، عبدالناصر محمودی و .....

و صلوات و دعای خیر برای شادی روح معلم قرآنی ما ملای مسجد.

منم به سهم خود روز باز گشایی مدارس رو به همه تبریک میگم.
پاسخ: سلام همشهری محترم... ما هم سال تحصیلی را به والدین،دانش آموزان و فرهنگیان عزیز تبریک می گوییم.


جواد
ساعت17:42---31 شهريور 1391
من اینجا از شورا و دهیار محترم درخواست دارم تا در مورد یکی از گوشه های درمانگاه، بعد از منزل منصور هادی به طرف بالای روستا که عبور و مرور را برای افراد روستا که با وسایل نقلیه از این محل رفت وآمد میکنن مشکل کرده بررسی و در صورت امکان قسمتی از دیوار را تخریب و زاویه نود درجه را از بین برده تا همشهریان راحت تر رفت و آمد کنن و تصادفات و خسارات بوجود آمده در این محل کمتر شود. لازم به ذکر است تا کنون بدنه چندین ماشین به این دیواره مالیده و خسارت زیادی را برای همشهریان به دنبال داشته است. ممنون.
پاسخ: سلام همشهری عزیز... ممنون بابت اطلاع رسانی شما.امیدواریم مسئولین اقدامات لازم را انجام دهند.


بچه محل
ساعت9:50---30 شهريور 1391
جناب نماینده شورا، اولأ شما میدونید آقای هاشمی به شما جواب نمیده، اگه میخواست بده همون اولی که بعضی مشکلات بوجود آمده بود جواب میداد و کنار نمیرفت، ثانیأ دهیاری موتور داره، خوبش هم داره، البته اگه بعضی افراد اون رو هم انکار نکنن.ثالثأ موتور دهیاری برای استفاده در موارد مورد نیاز در دهیاری است، نه اینکه زیر پای پسر بعضی ها و در مسیر تدرویه و دشمنان و دنبال خرگوش باشد و کارت سوختش هم دست برخی افراد خاص. با این وجود هم بعضی ها کم نمیارن و حق بجانب حرف میزنند. این تازه چیزهایی است که در دید عموم است. وای از باقی موارد که مردم در جریان آنان نیستند.
پاسخ: سلام همشهری محترم... ما آقای هاشمی را در جریان امور قرار داده ایم


دهنگی الاصل
ساعت1:44---28 شهريور 1391
ملاک شما یا شماها از انتخاب کلمه ((حلف الفضول)) چه بوده است؟ضمنا چرا در آدرس وبلاگ security را به کار برده اید؟
پاسخ: سلام همشهری محترم...سوال خوبی مطرح کردید: ملاک های زیادی برای انتخاب این نام مد نظر است اما مهم ترین آنها شامل:،حمایت از حقوق مردم،اعمال عدالت و برابری،بیان حق و حقیقت و.... در رابطه با سوال دوم شما،باید گفت که ما از طریق آگاهی دادن در پی اطمینان و امنیت( security) همشهریان خود هستیم.


آسمان آبی
ساعت11:31---26 شهريور 1391
راستش خیلی دلم پره، در یک روستایی که انسانهای با فرهنگ زیادی در اون زندگی میکنن به خاطر لج ولجبازی دو گروه که فقط به خاطر غرورشون نمیخوان کم بیارن ،روستامون داره ضربه میخوره و به جای رفاقت بین افراد یک روستای کوچک که اکثر افراد یک جورایی با هم خویش و قوم هستن، کینه و بدگویی و ریاکاری پر شده. جالب این است که اعضای هر دو گروه ادعای فرهنگی بودن دارن، ولی نمیدونن به یک اندازه مقصر هستن. ای کاش سادگی وبا هم بودن به جمع روستامون برگرده. ولی بدتر از اینا اینه که بعضی افراد از بی توجهی و بی خیالی و یا سکوت افراد روستا ،سوء استفاده میکنن. مثلأ موتورسیکلت دهیاری روستا که در دوره دهیار قدیم روکش آن هم باز نشده بود در دوره دهیار فعلی چه جور استفاده میشده و می شود؟آیا منصفانه است که زیر پای پسر برخی افراد باشد؟ کارت سوخت این موتور به چه صورت استفاده می شود؟ کارت سوخت ماشین باری که برای جمع آوری زباله به روستا داده بودند دست کی بوده؟و خیلی چیزهای دیگر. برای ما دهنگیا جالب نیست که با بی توجهی خود،برخی افراد از ما و منابع روستا ما سوء استفاده کنن. آخه چی بر سر ما اومده؟ چی؟
پاسخ: سلام همشهری محترم... به نکته ی قابل تاملی اشاره نمودید.ما واقعا متاثر شدیم.


مجید
ساعت23:11---25 شهريور 1391
در جواب مطلع،چون آقای هاشمی با سیاست شورا جور نبود، البته با این که محافظه کار بود و بله و چشم گفتن بدون چون و چرا رو بلد نبود و نمیتونست زیر بالا کشیدن زمین های ده بخصوص اطراف بیگلر آباد بره ،بهش فشار آوردن و به بهونه دو شغله بودن ،عرصه رو براش تنگ کردن و مجبوربه استعفاش کردن و به جاش آقای بهروزی که از قبل ،مشخص و باب میلشون بود آوردن. جالب این هست که آقای بهروزی هم 2شغله است. شاید 2شغله بودن آقای هاشمی با آقای بهروزی فرق میکنه! جناب آقایون شورا ،واقعأ چه فرقی میکند؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |